Adopterad/Problem!

Jag har länge trott att jag var adopterad men jag vet innerst inne att jag inte är det!

Varför jag tror att jag är adopterad är för att:

*Min längd är olik andra i min släkt (som jag har blivit mobbad för)
*Min hörselskada
*Mitt utseende (som jag har blivit mobbad för)
*Vissa saker klarar jag inte av

För ett tag sen fick jag veta att jag har hjärtsjukdom som är medfött.

Jag fick veta att man kan ha andra problem när man har hjärtsjukdom.

Jag tog kontakt med en läkare som sa att det kan stämma så jag berättade om punkterna ovanför.

Han sa att det är möjligt att dem är inblandade i hjärtproblemet så nu ska det ske en ny utredning som kanske kan visa varför jag har fått dem här problemen.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste bara säga en sak som jag alltid tänkt på när jag träffat på / sätt dig. Visst, har du ett lite annorlunda utseende men inget negativt med det, du är sjukt vacker! :} .. ville bara säga dt.

2011-03-17 @ 15:45:27
URL: http://luggsliten.se
Postat av: My

Hej Elina!

ville bara kommentera det här med att ha känt sig adopterad/ bortbytt på bb. Jag tror att de flesta någon gång i puberteten känt så. Jag var övertygad, inte lik nån i min fam varken till utseende el temprament. Jag har pratat med många om dem oxå känt så, o det är dom flesta män som kvinnor. jag tror det är en del i ens fas när man börjar söka efter samhörigheten lite mer inpå livet som tankarna kommer.Och även varför just jag varför inte systern/brodern. Du är jätte fin, finare än många människor jag känner. Du är vacker rakt igenom till ditt hjärta. Det är inte många som kan klå. Handikapp kan kännas drygt tungt o ensamt.man kan aldrig mäta sin känsla med andras, för den unik för varje individ. Elina det jag vill säga är att jag tycker jätte mycket om dig för den du är,Kramiz My

2011-03-17 @ 18:34:18
Postat av: Murray

Men jag tycker om dig ändå oavsett vad du är men du är fortfarande lika fin människa <3

2011-03-17 @ 19:48:30
URL: http://murray.myshowroom.se
Postat av: johann

det spelar väll ingen roll

för vi tycker ju om dig en då

kramizar

johann

2011-03-18 @ 01:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0