En oturs alla hjärtans dag!

Akut

Vid akut livshotande hjärtsvikt är symtomen mer dramatiska:

  • kraftig andnöd
  • kallsvett
  • kraftig blekhet
  • svår hjärtklappning och ångest
  • en rosaaktig vätska i munnen som kommer från lungorna.

Jag hade en kraftig hjärtklappning, var lite blek och hade svårt att andas!
Ambulansen kom och kollade hur det var med mig då var min puls ganska hög och 
jag kände att hjärtat slog fortare och hårdare än vad det gjorde tidigare.

Sen åkte vi in och kollade närmare på sjukhuset men proverna såg bra ut så då hade det blivit lite bättre!

Efter alla prover fick jag åka hem igen och mår ganska bra men känner av tröttheten väldigt mycket och har inte så mycket ork just nu men det blir nog bättre snart förhoppningsvis.

Ska börja med den nya medicinen idag så det kanske blir bättre p.g.a den:

Håll Tummarna!


Kommentarer
Postat av: Carro

fy! Det där låter inte alls kul! Hoppas du blir bättre :)

2011-02-16 @ 15:57:48
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: TinA

Håller verkligen stenhårt i tummarna!

2011-02-16 @ 16:21:57
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0