Blodprovsvaren hade kommit!

Det var bara blodproverna kvar som vi skulle ha svar på
men alla andra proverna såg ju jätte bra ut som jag skrev tidigare,
tyvärr så visade inte alla blodproverna bra som vi trodde.

Jag hade brist på B12 vitamin som jag har tydligen svårt att få i mig via maten för det lagras inte i kroppen som det ska så nu måste jag äta tabletter för det.

Jag fick veta att det var ganska ovanligt att ha brist på B12 när man är under 30,
det är några år dit men det är bättre att man upptäckte det nu då kanske jag slipper symtomerna som kan bli värre.
T.ex. man kan bli glutenallergiker och hur ska det gå för mig som ÄLSKAR pasta? :O

Vi får se vad som händer efter graviditeten,
kanske bara behöver nu och inte sen, men det visar sig!

Ni som veta lite mer om B12 får läsa mer om det snart,
kommer göra ett helt inlägg:
"Fakta om B12!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0