Knähunden:

Jag och Marc brukar träffa andra hundar och ägare varje dag så vi får umgås lite.

Några av ägarna tycker så synd om mig och Marc för många är så rädda för Marc,
nu när han inte är så liten längre med tanke på hur han ser ut.
Dem känner ju inte Marc men dem som har träffat honom har sagt att han är en:

*Lugn
*Kelig
*Pussig
*Busig
*Sällskaplig
*Snäll mot hundar och försiktig mot barn
*Förlåtande

Varför dömer ni honom så fort?!

Han är rena drömhunden, jag är glad att jag har lyckas uppfostra honom till en bra hund!


(Klicka på bilden för förstoring)

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag skulle förmodligen vara rädd, men inte pga hans storlek utan det räcker att han är en hund. Jag blev rädd för ALLA hundar när vi fick avliva vår schäfer 1998 och det var samtidigt som jag började läsa i tidningar o fick reda på allt om hundar som attackerar m.m.

Det skulle förmodligen bli bättre när jag lärt känna Marc (för jag VET ju att alla hundar inte är aggressiva (och om dom nu skulle vara det så beror det oftast på ägaren)).

Tråkigt att många är rädda för din vovve pga storleken och därmed verkar ta slutsatsen att han är livsfarlig. :S Själv gillar jag hans färger (på avstånd ;D) ;)

2011-05-28 @ 15:11:34
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Han som ser så gullig ut :) Jag skulle inte vara rädd, kanske bara först lite, men inte sedan. Verkligen inte när jag vet att han har världens BÄSTA matte (matte kallas tjejer, visst? haha)

2011-05-28 @ 15:46:48
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Såå fin blogg du har .. Åhhh, Marc är jättesöt , skulle vilja träffa honom med min Katti :D

2011-05-28 @ 19:46:54
URL: http://icvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0