Marc och hans träning!

Man kan bli både irriterad och stolt över hunden Marc och

jag klarar mig inte utan honom,

han har hjälpt mig otroligt mycket med min sjukdom!

 

Han är snart ett helt år och det finns fortfarande träning kvar,

även om man har kommit långt med träningarna.

 

Han kan:

*Sitt

*Tass

*Ligg

*Stanna på sin plats

*Gå runt

*Ta ögonkontakt

*Inkallning

*Sitta och vänta innan han får: gå igenom dörrar/ får äta/ hälsa på en annan hund

 

Pågående träning:

*Gå fint i koppel (nästan klar)

*Hälsa fint

*Inte hoppa (nästan klar)

*Gå slalom (nästan klar)

*Strunta i saker som stör (bara ha kontakt med mig)


Kommentarer
Postat av: Pea

Samma här.. Jag klarar mig inte utan Mollie även om hon går på mina nerver ibland.. Och ibland har jag verkligen inte lust att vara med henne, och det händer att jag blir riktig besviken på henne.. Men.. Hon är ju fortfarande en valp, och tänk på dessa andra stunder jag har haft med henne som har varit helt underbart :)

2011-12-01 @ 18:48:57
URL: http://misssoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0