Allt och allo!

Det har hänt så mycket dem sista två veckorna att man inte haft tid och berätta för er vad som har hänt!

På helgerna tillbringar vi tiden i huset med målning/packa upp/det kommer även gäster på besök som vill se huset!

Under veckorna blir det långa ute dagar med vovven sen har det varit mycket sjukhusbesök och barnmorske besök.

Självklart har man jobbat också, men slutar nu till sista december så det ska bli riktigt skönt - LÄNGTAR -

Jag har även shoppat en mamma vinterjacka som är väldigt skön och stretchbar så jag kan ha den under hela graviditetet även om magen blir större och större så kan jag ändå knäppa jackan, vilket jag inte kan göra på min jacka som jag hade innan jag blev gravid!

Nu är man inne på vecka 25!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0