V. 27 - Fostret och Marc!

Oj, vad tiden går fort, nu väger barnet nästan ett helt kg!

 

Min lilla krabat ligger så väldigt långt ner så det nästan känns som att den har bråttom att komma ut men dags är det ännu inte men fick veta att om den skulle komma ut nu så har den lite över 90 % chans att överleva utanför min mage.

 

Den reagerar på vissa ljud det märker jag genom att den svarar med sparkar och det är blandat med lösa och hårda spark.

 

Lille Marc som lägger sitt huvud på magen ibland vaknar till varje gång bebisen sparkar. Han kollar på magen och funderar vad det var sen lägger han sig på magen igen och det händer gång på gong till slut flyttar han sig och lägger sig i mitt knä istället.


Kommentarer
Postat av: Pea

Haha, Marc är bara för söt :)

Hoppas verkligen att allt går bra med bebisen <3

2011-12-03 @ 21:23:14
URL: http://misssoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0